Puoli vuosikymmentä.


Tämän näköisistä teineistä se kaikki lähti. 


Tänään tulee täyteen viisi vuotta yhteiseloa miehen kera, ja kun rupesin selailemaan kuvia yhteisiltä vuosilta ei voi muuta todeta kuin että oltiinpa myö oikeesti aika nuoria! Omista mielistämme taidettiin olla kovinkin aikuisia niihin aikoihin, kuten myös kuolemattomia ja voittamattomia.


Muistan vieläkin, kuinka riemuissani olin viisi vuotta sitten tänä päivänä. Tiesin, että mies tulisi illalla kotipaikkakunnalleni, ja jännitin sitä kovasti sillä olin muutamaa päivää aiemmin paljastanut puhelimitse että olen ihastunut häneen, olin ollutkin jo pidemmän aikaa. Jo puhelimessa minulle selvisi, että niin hänkin minuun salaa. Olimme molemmat vuorotellen tahoillamme seurustelleet aiemmin, joten kumpikaan ei ollut kehdannut tunnustaa tunteitaan. Sen sijaan vietimme paljon aikaa yhdessä, olimme parhaita kavereita. Viisi vuotta sitten kaikki kuitenkin muuttui, parempaan. 

Päivääkään en vaihtaisi pois, vaikka välillä onkin ollut todella vaikeita aikoja. Alaikäisenä kaukosuhde miehen asuessa 200km päässä, myöhemmin opiskelijoiden rahahuolet, yllätysraskaus, mies intissä ja minä kotona vauvan kanssa... Kaikesta ollaan kuitenkin selvitty ja toivottavasti selvitään jatkossakin. 


















Kiitos rakas kaikista vuosista, toivotaan monia lisää <3













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti